نصب دوربین مداربسته در تبریز

به جرأت می توان گفت بهترین نصب دوربین مداربسته در تبریز توسط تیم اجرایی شرکت شاهین دید سهندصورت می گیرد. برای اینکه سیستم حفاظتی مطمئن برای یک مکان داشته باشیم دو موضوع را باید در نظر بگیریم . اول اینکه باید کالا توسط یک شرکت معتبر جهانی تولید، توسط شرکت معتبر ایرانی وارد و گارانتی شود و دوم اینکه کالای اورجینال به صورت تخصصی نصب گردد . در صورتی که دوربین مداربسته اورجینال باشد ولی نصب درست و اصولی صورت نگیرد نتیجه مطلوبی نخواهیم گرفت .
تیم اجرایی شاهین دید سهند متشکل از مهندسین متخصص و با تجربه بوده و جلب رضایت مشتریان اصلی ترین هدف این مجموعه می باشد . نصب دوربین مداربسته در تبریز، مراغه، مرند، میانه، اهر و سایر شهرهای استان آذربایجان شرقی و استان های دیگر صورت گرفته و مشتریان عزیز می توانند نمونه کارهای تیم اجرایی شرکت را بررسی نمایند. ما بهترین محصولات نظارت تصویری جهان که نمایندگی رسمی در ایران دارند را شناسایی نموده و به سبد کالایی خود اضافه می نماییم و تیم نصب موظف هستند اطلاعات فنی کامل از محصولات را کسب نموده و با تسلط کامل پروژه ها را اجرا نمایند .
طراحی یک سیستم نطارتی بسیار حساس و مهم بوده و کار تخصصی می باشد و باید به گونه ای صورت گیرد که با حدأقل دوربین بهترین نتیجه را گرفت . طراحی اصولی می تواند تا 50 درصد هزینه ها را کاهش داده و مهم تر از آن باعث می شود سیستم نطارتی کارایی بهتری داشته باشد .
پروژه هایی که توسط تیم ما اجرا می شود به صورت کاملا حرفه ای، اصولی توسط مهندسین برق و کامپیوتر متخصص و با تجربه انجام می گیرد و شامل دو سال خدمات پس از فروش و سرویس دوره ای هر شش ماه یک بار به صورت رایگان خواهد بود .