پشتیبانی دوربین مداربسته در تبریز

پشتیبانی دوربین مداربسته در تبریز توسط شاهین دید سهند به صورت منحصربفرد انجام می شود. باتوجه به اینکه سیستم های نظارتی جهت افزایش سطح امنیت مورد استفاده قرار می گیرند، در صورت بروز خرابی در سیستم باید فوراٌ بررسی و رفع خرابی گردد. براین اساس شاهین دید سهند به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان خود جهت رفع خرابی های احتمالی در سیستم های نظارتی می باشد .

پشتیبانی دوربین مداربسته در تبریز، مراغه، مرند، میانه،اهر و سایر شهرهای استان آذربایجان شرقی و سایر استان ها به صورت منسجم صورت می گیرد. ما معتقد هستیم سیستمی که توسط تیم ما اجرا شده است نباید حتی یک ثانیه از کار بیافتد. تمامی پروژه های اجرایی توسط شاهین دید سهند دارای 2 سال خدمات پس از فروش و سرویس دوره ای هر 6 ماه یکبار به صورت رایگان می باشد .
پشتیبانی فنی هایک ویژن در تبریز، داهوا در تبریز، تیاندی در تبریز و هایلوک در تبریزتوسط شاهین دید سهند صورت می گیرد. شاهین دید سهند به عنوان لیدر شرکت های فعال در زمینه سیستم های نظارتی بیشتر تمرکز خود را درقسمت خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی دوربین مداربسته در تبریز گذاشته و بهترین نیروهای خود را که فارغ التحصل رشته های برق و کامپیوتر بوده و سابقه کاری درخشان دارند را در قسمت پشتیبانی قرار داده است تا به هدف خود که جلب رضایت مشتریان و در نهایت افزلیش سطح ایمنی جامعه است برسد . جهت تسریع در دریافت خدمات پشتیبانی فنی شاهین دید سهند از قسمت ارسال تیکت موضوع را به بخش پشتیبانی ارسال ویا با بخش پشتیبانی شرکت 04135562125 تماس حاصل نمایید . درصورتی که خرابی به صورت تلفنی قابل حل باشد توسط تیم ما رفع و چنانچه به صورت تلفنی قابل حل نباشد تکنسین شرکت به محل پروژه جهت رفع خرابی اعزام خواهد شد.