اخبار و مقالات

7ویژگی دوربین مداربسته سیم کارت خور

7 ویژگی دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین مداربسته سیم کارت خور چسیت ؟

دوربین مداربسته سیم کارت خور شرکت شاهین

دوربین مداربسته سیم کارت خور یکی از انواع دوربین های مداربسته است که به دلیل ویژگی های متفاوت و منحصر به فردی که با ورژن های قبلی دوربین های مدار بسته دارد تولید و به بازار عرضه شده است . دوربین مدار بسته سیم کارت و یا رم خور همانند سایر دوربین های مداربسته به فعالیت های ضبط ، ثبت و نگهداری فیلم ها ، صوت ها و عکس های محیطی که در آن نصب شده است می پردازد و وجه تمایز آن با سایر محصولات مربوطه در یک سری ویژگی هایی است که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهد شد اما بارز ترین ویژگی آن مربوط به سیم کارت و رم خور بودن آن است که همین ویژگی به عنوان اسم این محصول انتخاب شده است . دوربین مداربسته سیم کارت خور در زیر مجموعه دوربین های مداربسته کنترل از راه دور قرار دارد .

ویژگی ها و نکات بارز دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست ؟

این نوع از دوربین های مدار بسته در اکثر گزینه و ویژگی ها مربوط به ثبت و ضبط عکس فیلم ، با سایر محصولات مرتبط به خود و آنهایی که قبل از این محصول تولید شده اند مشترک هستند اما یک سری تفاوت هایی دارند که بیشتر مربوط به تجهیزاتی است که برای نوع استفاده از این محصول به کار گرفته می شود و تبدیل به ویژگی های این دوربین مدار بسته شده و آن را تبدیل به یک محصول جدید و منحصر به فرد کرده است .

1:دوربین مداربسته سیم کارت خور هر دو اتصال بی سیم و با سیم را دارا می باشد :

دوربین های مدار بسته سیم کارت خورد با توجه به شرایط و هدفی که مصرف کننده گان در نظر دارند و برای آن منظور اقدام به خرید دوربین مدار بسته سیم کارت خور میکنند ، می توانند هم از طریق کابل و سیم کشی به سیستم مرکزی وصل شده و به کار خود ادامه بدهند و هم بدون نیاز و اقدام به سیم و کابل کشی به سیستم به فعالیت بپردازند . این امکان و ویژگی باعث نصب آسان و سریع این نوع از دوربین می شود .

2:دوربین های مداربسته سیم کارت خور مجهز به تجهیزات و امکانات ضبط و انتقالات صوتی هستند :

دوربین های مدار بسته سیم کارت خور دارای ابزارهایی نظیر بلند گو و میکرفون هستند و در نتیجه وجود این تجهیزات ، امکان ضبط صدا و برقراری تماس دو طرفه نیز به وجود می آید و کاربر و مصرف کننده این محصول می تواند از آن بهره لازم کافی را ببرد .

3:دوربین مداربسته سیم کارت خور زیر مجموعه دوربین های کنترل از راه دور هستند :

دوربین های مدار بسته سیم کارت خور از طریق حذف کابل کشی و عدم اتصال به دستگاه ، از طریق اینترنت و اتصال به آن با امکان تنظیم و کنترل شدن دارند . این کنترل کردن از طریق نرم افزار های مختص این دوربین ممکن است و اگر یک تلفن همراه اندروید و یا آیفون و یا حتی یک سیستم کامپیوتر و لب تاپ داشته باشید می توانید دوربین های خود را از راه دور کنترل و تنظیم کنید و حتی زاویه دید و چرخش آنها را نیز بررسی و تنظیم کنید . این تنظیم و کنترل کردن دوربین های مدار بسته هنگامی میسر است که دوربین های شما به شکل ثابت نصب نشده باشند و همچنین امکان چرخش و تغییر زاویه دید را داشته باشند و به اصطلاح چرخشی باشند . علاوه بر این ویژگی ها دوربین های مدار بسته سیم کارت خور می توانند از طریق همین برنامه و نرم افزار ها توسط افراد به سادگی برنامه ریزی شوند و به صورت خودکار و بر اساس تنظیماتی که بر آنها اعمال شده به فعالیت خود ادامه بدهند و نیاز های مصرف کننده و کاربر را برطرف کنند.

4:دوربین های مداربسته سیم کارت خور دارای کارت و حافظه جانبی هستند :

دوربین های مدار بسته سیم کارت خور با حذف کردن اتصال و سیم کشی به دستگاه مرکزی برای ضبط و حفظ تصاویر و اطلاعات ، از طریق ااستفاده از ابزارهای مشابه آن را برطرف کرده و کارت حافظه جانبی را جایگزین آن کردند . در نتیجه این اقدام تمامی تصاویر و فیلم و صوت هایی که توسط دوربین مدار بسته ضبط و ثبت می شوند در داخل کارت حافظه جانبی ذخیره و به آن منتقل می شوند و ما از طریق یک سیستم و یا حتی تلفن همراه می توانیم به این اطلاعات دسترسی کامل داشته باشیم . اما علاوه بر همه این موارد ، چون تمامی اطلاعات در داخل حافظه جانبی نگه داری می شود اگر ابن حافظه دزدیده شود و یا به هر طریقی از بین برود و امکان دسترسی به آن وجود نداشته باشد دیگر دسترسی به اطلاعات و تصاویر ، فیلم ها و صوت های ضبط شده موجود نیست و تقریبا دست یافتن به آنها غیر ممکن می باشد .

5:دوربین های مداربسته سیم کارت خور از طریق اینترنت سیم کارت خود، اطلاعات را منتقل می کنند :

دوربین های مدار بسته سیم کارت خور با حذف سیم و کابل کشی برای اتصال به دستگاه مرکزی ، هزینه های زیادی را نظیر تهیه مکان مناسب برای سیم کشی و خرید کابل و .. کاهش دادند اما در مقابل آن با جایگزین کردن اینترنت همراه از طریق سیم کارت ، هزینه هایی نظیر هزینه مخابرات و تامین اینترنت سیم کارت ایجاد کردند . اینترنت این دستگاه و دوربین ها بستگی به بروز بودن و آنتن دهی محیط میتواند 3 جی ، 4 جی و یا 5 جی باشد .
در نتیجه این امکانات ، تصاویر و اطلاعات تنها هنگامی که آنتن دهی سیم کارت و اینترنت خوب و پایدار باشد امکان منتقل شدن دارند و اگر منتقل شوند و شرایط اینترنت خوب و مناسب باشد فرد و مصرف کننده میتواند هم تصاویر زنده را از طریق سیستم خود مشاهده کند و هم به مشاهده تصاویر ضبط شده از قبل بپردازد .در این نکته لازم به ذکر است که در دوربین های مدار بسته سیم کارت خور امکان استفاده از هر دو نوع سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی وجود دارد و بستگی به تصمیم و انتخاب مصرف کننده دارد . این نوع از دوربین ها تحت شبکه هستند و به نوعی با توجه به امکانات و مدرنیته شدنی که بر روی آنها اخیرا صورت گرفته است ، علاوه بر تنظیم از طریق نرم افزار و برنامه ای خاص ، از طریق مرور گر وب نیز امکان تنظیم و کنترل کردن دوربین ها وجود دارد .

6: دوربین های مداربسته سیم کارت خور از طریق آداپتورها انرژی و برق مورد نیاز خود را تامین می کنند:

دوربین های مدار بسته سیم کارت خور به دلیل وصل نبودن به دستگاه مرکزی جهت تامین انرژی ، باید برای فراهم کردن برق و انرژی مورد نیاز از طریق دیگری وارد شوند و از ابزار های دیگری استفاده کنند . برای این منظور دوربین های مدار بسته سیم کارت خور از طریق آدابتور که به برق شهری نیز متصل هست و گاها از طریق منبع مرکزی خود ، اقدام به تهیه انرژی و برق مورد نیاز خود می کنند . در این بین حتی دوربین های مدار بسته ای که خورشیدی هستند و در فضا و محیط های باز نصب شده اند می توانند از طریق انرژی سولار و خورشیدی انرژی مورد نیاز خود را تامین کنند .

7:مکان هایی که برای نصب دوربین های مداربسته سیم کارت خور مناسب هستند :

این دوربین مداربسته بده دلیل اصلی ترین ویژگی بارز خود یعنی سیم کارت خور بودن ، می تواند بیشتر در مکان هایی نصب و استفاده شود که امکان دسترسی اسان به اینترنت مودم وجود ندارد . این مکان ها شامل مواردی نظیر مورد های زیر می شود که به آن اشاره شده است :

محل هی خاص از منزل که امکان دسترسی به اینترنت مودم جود ندارد ، نظارت بر مجامع و مکان های عمومی ، نظارت بر ابزار ها و وسایل مشترک عمومی ، مزارع و جنگل ها ( به دلیل محدودیت اینترنت در این مکان ها می تواند نصب شود و باید در این مکان ها دوربین نصب شده به خوبی با جنگل و محیط پوشش داده شود تا توجه حیوانات را به خود جلب نکند تا مشکلی پیش نیاید) و به طور کل در مکان های تجاری – اداری – مسکونی – خیابان ها و شرکت ها می تواند نصب شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *