اخبار و مقالات

داهوا در تبریز

داهوا در تبریز

داهوا در تبریز:

این مقاله در ارتباط با برند داهوا در زمینه دوربین مداربسته نوشته شده است که این یکی از برترین تولید کنندگان دوربین مداربسته به شمار می رود . در این مقاله به موضوع هایی نظیر خرید دوربین مداربسته ، داهوا در تبریز ، لیست محصولات داهوا ، نصب دوربین مداربسته به ویژه نصب دوربین مداربسته در تبریز و مجموعه های حاضر به ارائه خدمات نظیر شاهین دید سهند و نمایندگی داهوا در تبریز خواهیم پرداخت .

معرفی مختصر برند داهوا :

برند داهوا یک مجموعه تولید کننده در زمینه سیستم های امنیتی به شمار می رود . این مجموعه جزو یکی از بزرگترین و بهترین ارائه دهندگان دوربین مداربسته به شمار می رود . این مجموعه در کشور پهناور چین در منطقه هانگجو پایتخت استان ژِیجانگ قرار گرفته است و از معتبرترین مجموعه های تولید کننده دوربین مداربسته می باشد .
مجموعه داهوا در سال 2001 تاسیس شده است و فعالیت خود را پر قدرت آغاز کرده است . مجموعه داهوا در ادبیات تجارت بین المللی با نام Dahua Security شناخته می شود و به این نام معروف است .

ویژگی ها و مسیر رشد مجموعه و محصولات داهوا :

مجموعه داهوا از سال های ابتدایی شروع فعالیت خود ، کیفیت کار را اولویت اول خود قرار داد و در این زمینه افراد متخصص و خبره را در زمینه های لازم استخدام کرد . در پی این امر تیم تحقیقاتی این مجموعه پیشرفت های زیادی را نصیب این مجموعه کرد و محصولات با کیفیتی را روانه بازار کرد . این نتایج حاصل کوشش این مجموعه و تیم ماهر آنها بود که رتبه های جهانی را نیز برای این مجموعه کسب کرد که در کنار این رتبه ها هرچه بهتر به فعالیت خود ادامه دهند . مجموعه داهوا برای تولید محصولات خود نظیر دوربین مدارسته و فروش آن به بازار از گواهینامه های معتبر استفاده مفید کرده است و این گواهی نامه و تاییدیه ها به عنوان پشتیبان و ضمانتی برای کار و محصولات این مجموعه به شمار می رفت .
بنابراین این گواهی نامه ها جهت تاییدیه هرچه بیشتر بر روی کیفیت محصولات و خدمات داهوا می باشد که هرچه این تاییدیه از سمت مجموعه معتبر تری باشد ضمانت آن نیز قوی تر است . برخی از گواهینامه هایی که مجموعه داهوا دریافت کرده است به شرح زیر می باشد :
گواهینامه ISO9001
گواهینامه FCC
گواهینامه UL
گواهینامه CE
این مجموعه با دارا بودن گواهینامه های اصیل و معتبر ، داشتن چندین جایزه کشوری و بین المللی ، قرار گرفتن در لیست پرفروش ترین برند دوربین مداربسته و در نتیجه افزایش تجارت جهانی ، یکی از فعال ترین مجموعه های سیستم امنیتی در پیشرفت تکنولوژی به شمار می رود . لازم به ذکر است که یکی از دلایلی که داهوا در بین مردم از محبوبیت بسیاری برخوردار است دارا بودن تنوع قیمتی در کنار کیفیت بالای محصولات و خدماتش می باشد . به این ترتیب هم برای افرادی که قصد خرید بهترین دوربین مداربسته را از نظر کیفیت دارند محصول ارائه می دهد و هم برای افرادی که دوربین های مداربسته با کیفیت نه چندان بالا اما مناسب می خواهند نیز محصولاتی تولید کرده است . بنابراین دامنه مخاطبان این مجموعه برای عرضه محصولات زیاد می باشد و رضایت مشتری های زیادی را برای خود کسب کرده است زیرا به فکر رفع نیاز و حل کردن مشکل افراد کثیری در جامعه است .

همکاران برند داهوا در زمینه تولید محصولات :

برند داهوا از مجموعه های معتبر جهانی جهت تهیه بهترین محصولات و خدمات خود کمک می گیرد و با آنان در زمینه های مختلف همکاری دارد . مجموعه های SONY – MILESTONE – GENETEC – ONVIF – AMBERALLA -OMNIVISION برخی از اسامی مجموعه هایی هستند که برند داهوا با آنان همکاری داشته است . این همکاری بیان گر کیفیت بالای این مجموعه ها می باشد که راضی شده اند تا با یکدیگر و جهت پیشرفت هم تعامل داشته باشند .

لیست محصولات داهوا :

داهوا متناسب با نیازهای مشتریان ، برای مکان های متفاوت با سطح های مختلف امنیتی و پروژه های متفاوت ، در مقیاس های گسترده و تنوع بالا محصول تولید می کند . داهوا علاوه بر این و برای راحتی مصرف کنندگان در دسترسی به اطلاعات محصولات خود ، کاتالوگ هایی عرضه کرده است که در آن ها لیست قیمت های بروز محصولات را قرار داده و از طریق نمایندگی های داهوا در سراسر دنیا به مشتریان خود این مطالب مهم را اطلاع رسانی کرده است و این اطلاعات را در تایم های مخصوص به روز رسانی و آپدیت می کند .
این مجموعه همان طور که در بخش های بالا نیز اشاره شد ، 10 درصد از درآمد سالانه خود را در بخش تحقیق و توسعه محصولات و خدمات مجموعه صرف کرده است که این علات بیان گر آن است که تیم متخصص این مجموعه جهت تولید هرچه بهتر محصولات ، تمامی تلاش خود را می کند تا بهترین محصول را ارائه دهد و در این راستا حدود ۲۰۰۰ نفر پرسنل فعال در بخش تحقیق و توسعه را استخدام کرده است تا تیم کامل و متخصصی را حهت تحقیقات خود داشته باشد . در نتیجه این هدف گذاری مجموعه داهوا ، محصولات متنوعی توسط این مجموعه و تیم ماهرش تولید شده است که به نمونه ای مختصر از این محصولات اشاره می کنیم .
این مجموعه محصولاتی در دسته بندی هایی نظیر انواع دوربین مدار بسته – فضاهای ذخیره سازی – دستگاه ضبط تصاویر – سیستم های آلارم – دستگاه کنترل هایی برای دسترسی – ارتباطات تصویری – لوازم جانبی – نرم افزارهای انتقال تصاویر به صورت اختصاصی – سیستم های ویدیویی هوشمند و .. را تولید کرده است که هر کدام از این دسته ها ، محصولات متنوعی در لیست مربوط به بخش خود را نیز دارند .

داهوا در تبریز :

شهر تبریز به عنوان پیشرو در زمینه تامین امینت خود همواره سعی در انتخاب بهترین محصولات با بهترین کیفیت موجود را داشته است . این شهر به دلیل اینکه جزو کلان شهر های ایران به حساب می آید و جمعیت زیادی دارد تامین امنیت در آن جزو ضروریات می باشد .
به همین منظور در این مطلب به معرفی برند داهوا در تبریز می پردازیم تا علاقه مندان به تهیه این سیستم های امنیتی به راحتی بتوانند آن را تهیه کنند . زیرا اولین قدم در تهیه یک محصول آگاهی از چرایی خرید آن می باشد و در قدم دوم تهیه یک محصول ، اقدام به خرید آن محصول قرار دارد .
هنگامی که تصمیم خود را مبنی بر تهیه دوربین مداربسته گرفتیم باید از یک مکان مطمئن اقدام به خرید و نصب دوربین مداربسته بکنیم . زیرا این محصول شبیه سایر محصولاتی نیست که به راحتی و با کمترین دقت ممکن خریداری شود اما تبعاتی در پی نداشته باشد .
این محصول جزو یکی از مهم ترین سیستم های امنیتی به شمار می رود که هر فرد جهت تامین امنیت و نظارت در یک مکان خاص آن را خریداری کرده و در محل مورد نظر آن را نصب می کند . بنابراین اگر یک سیستم امنیت اورجینال ، کارآمد و درست را نتوانیم انتخاب و تهیه کنیم دیگر هیچ کدام از هدف های انتخابی ما برآورد نمی شوند زیرا تا زمانی که نتوان از یک محصول با توجه به کارایی آن استفاده کرد این محصول دیگر به دردی نمی خورد .
دوربین مداربسته داهوا یکی از معتبر ترین و بهترین برند های سیستم های امنیتی می باشد و از این نظر ضمانت دارد اما با توجه به کالاهای نونی که به صورت همه گیر وارد کشور و توزیع می شوند باید از یک مکان مطمئن اقدام به خرید آن کرد .
معتبرترین مکانی که بهترین و اورجینال ترین محصولات را ارائه می دهد و با خیال راحت می توان از انجا خرید کرد ، نمایندگی محصولات مورد نظر می باشد . با توجه به این امر اگر قصد خرید دوربین مداربسته داهوا را در تبریز داریم باید به نمایندگی های آن در شهر و محل سکونت خود مراجعه کنیم .
مجموعه داهوا در 5 قاره و بیش از 95 کشور دنیا نمایندگی دارد و محصولات خود را به جهانیان عرضه می کند . در ایران مجموعه های زیادی نمایندگی خرید و فروش دوربین مداربسته داهوا را دریافت کرده اند . اما در این بخش تنها به معرفی نمایندگی آن در تبریز اشاره خواهیم کرد . یکی از نمایندگی داهوا در تبریز مجموعه شاهین دید سهند می باشد . مجموعه شاهین دید سهند به عنوان یکی از بهترین نمایندگی سیستم های امنیتی شهر تبریز فعالیت می کند .
این مجموعه از تنوع محصولات بالایی برخوردار است و با توجه به سلیقه و هدف خرید مشتریان خود ، آماده ارائه انواع محصولات به ویژه در زمینه دوربین های مداربسته می باشد . یکی از برندهای محصولاتی که این نمایندگی عرضه می کند ، محصولات مربوط به برند داهوا می باشد . لیست کامل محصولات به همراه ویژگی های آن ها را می توانید در بخش محصولات این سایت مشاهده کنید و اگر هرگونه سوالی در زمینه خرید و اطلاع پیدا کردن از محصولات داشتید می توانید از راه های ارتباطی که در سایت درج شده است تماس حاصل فرمائید و از مشاوره تیم شاهین دید سهند بهره مند شوید . لازم به ذکر است تمامی پشتیبانی ها و مشاوره هایی که شاهین دید سهند ارائه می دهد رایگان می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *