اخبار و مقالات

دوربین مداربسته ارزان

دوربین مداربسته ارزان

دوربین مداربسته ارزان

در این مقاله قصد داریم علت هایی که موجب ارزان بودن یک کالا می شوند و پر طرفدار بودن این محصولات در بین خریدار و مشتریان صحبت کنیم . کالایی که در این مقاله به آن پرداخته می شود دوربین مداربسته هایک ویژن می باشد . این مقاله توسط تیم شاهین دید سهند که ارائه کننده خدمات در حوزه دوربین مداربسته در تبریز و نمایندگی هایک ویژن در تبریز می باشد تهیه و بارگزاری شده است .

شاهین دید سهند_دوربین مداربسته

منظور از ارزان بودن یک کالا چه می باشد ؟

معیاری که افراد از ارزان بودن قیمت در ذهن خود دارند به این صورت است که یک محصول با کیفیت بالا را با قیمت پایین تهیه کنند اما این صرفا یک نظریه ای است که هیچ گاه به حقیقت نمی پیوند و در حقیقت چیزی به اسم قیمت ارزان وجود ندارد زیرا قیمت هر محصول بر اساس ویژگی هایی تعیین می شود که در درون محصول موجود می باشد و به نسبت مشکلاتی که یک محصول حل می کند ، در ازای آن پول دریافت می کند .

یک ضرب المثل انگلیسی وجود دارد که به شیوایی می گوید : ( هنوز آن قدر پولدار نشده ام که یک جنس ارزان بخرم ! )
این ضرب المثل بیان گر آن است که جنس ارزان نمایان گر بی کیفیت بودن محصول است .
لازم به ذکر است که مناسب بودن قیمت محصول با ارزان بودن قیمت کاملا متفاوت می باشد .

عوامل موثر بر قیمت گذاری دوربین مداربسته ارزان :

اصولا در ابتدای هر تصمیم گیری برای خرید ، به قیمت آن کالا توجه می شود و می توان با قطعیت تمام گفت که قیمت یکی از عوامل موثر بر خرید کاربران و مصرف کنندگان محسوب می شود . اما چه عواملی بر قیمت گذاری محصولاتی نظیر دوربین مداربسته تاثیر می گذارد ؟

عواملی نظیر اهداف شرکت تولیید کننده – هزینه های صرف شده – فرد قیمت گزار بر محصول – بازار محصول – قیمت گذاری رقبا – وجود عوامل توزیع کننده و واسطه ها – شرایط اقتصادی و … تاثیر گذارترین عوامل قیمت گذاری بر محصول به شمار می روند .

که در ادامه به بررسی این عوامل تاثیر گذار قیمت بر روی قیمت گذاری دوربین مداربسته می پردازیم که به شرح زیر است :
اهداف شرکت تولید کننده : هدف شرکت جزو برترین عوامل به حساب می آید . شرکت شاهین دید سهند عرضه کننده بهترین برند بازار می باشد بنابراین با توجه به محصولاتی که این شرکت جهت فروش انتخاب کرده است می توان گفت که هدف اول و آخر این شرکت خدمت رسانی و ارائه محصولات به خریداران خود می باشد که این کار را تیم شاهین دید سهند با بهترین کیفیت ممکن به مردم عزیز ایران ارائه می کند .

هزینه های صرف شده : نمایندگی هایی نظیر شرکت شاهین دید سهند عوامل هزینه بر اضافی را حذف کرده اند و تمرکز خود را فقط بر روی ارائه بهترین محصول و خدمات به کاربران شان گذاشته اند . به همین منظور محصولات خود را از شرکت و نماینده اصلی هایک ویژن در ایران ، یعنی شرکت پارس ارتباط ، تهیه می کنند و سپس آن را به قیمت اصلی و نمایندگی به فروش می رسانند و این پروسه هیچ هزینه اضافی در بر ندارد .

فرد قیمت گذار بر محصول : برند های اصیل دوربین مداربسته نظیر هایک ویژن که جزو برترین و اولین دوربین مداربسته به شمار می رود توسط برند های جهانی نیز تایید و قیمت گذاری می شود و به همین منظور قیمت های محصول توسط سازمان های جهانی تحت کنترل و نظارت می باشد و جای هیچ نگرانی برای مصرف کنندگان عزیز جهت هرگونه هزینه اضافی بر روی قیمت محصولات هایک ویژن وجود ندارد .

بازار محصول : هایک ویژن یک برندی است که در بازار محصولات سیستم های امنیتی به عنوان برترین برند محسوب می شود و الگوی سایر برندهای تولید کننده نیز به حساب می آید بنابراین بهترین رتبه را در بازار محصول خود دارد.

قیمت گذاری رقبا : با توجه به اینکه در سایر محصولات فیک قیممت گذاری بر اساس سلیقه عرضه کننده و بدون قانون است و هیچ پیگیری ندارد اما شرکت هایک ویژن خود رقیب سایرین به حساب می آید و بهترین و مناسب ترین قیمت موجود در بازار را دارا می باشد و این رتبه و برتری توسط برند های جهانی تایید شده است و رتبه هایک ویژن در لیست برترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصول نیز تایید شده است .

وجود عوامل توزیع کننده و واسطه ها : شرکت شاهین دید سهند به این منظور برای شما خبر خوبی دارد که می توانید با خرید محصولات خود از نمایندگی ، هزینه های اضافی خود را حذف کنید . شرکت شاهین دید سهند به تنهایی نمایندگی هایک ویژن در تبریز را دارا می باشد و آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریانش است .

اهمیت وجود دوربین مداربسته :

امروزه با وجود دنیای مدرن و عصر ارتباطات و اطلاعات وجود دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی در همه مکان ها جزو ضروریات محسوب می شود چرا که تامین امینت جزو نیازهای اولیه یک انسان به شمار می رود که با توجه به دنیای مدرن امروزی باید تامین امنیت نیز به روز و مطابق با تکنولوژی باشد . در سایه این مباحث دوربین مداربسته از اهمیت زیادی برخوردار می باشد به ویژه در کلان شهرهایی نظیر تبریز و تهران که در مقاله مربوط به دوربین مداربسته شرکت شاهین دید سهند می توانید آن را مطالعه فرمائید و اطلاعات لازم و کافی را کسب نمائید .

دوربین مداربسته ارزان بخریم یا نخریم ؟

قبل از اینکه بدانید این محصول را بخرید یا نخرید و راجع به آن تصمیم گیری کنید ، ابتدا به این توجه داشته باشید که چرا این محصول را خریداری می کنید . امروزه شاهد کلاهبرداری های اینترنتی و واقعی زیادی در دنیای روزمره خود هستیم که اکثر آن مربوط به کلاهبرداری هایی با طرح ارزانی است به ویژه در محصولاتی نظیر دوربین مداربسته که امری مهم به شمار می رود و در خرید آن حتما باید دقت حاصل شود .

برای مثال در زمینه خرید دوربین های مداربسته هم محصولات با اصالت و ضمانتی وجود دارد و همچنین کالاهای فیک و غیر اصل .
دوربین هایی که به صورت فله ای از چین به ایران وارد می شود جزو اصلی ترین عوامل فیک ارزان به شمار می روند زیرا نه عوامل تولید کننده اش مشخص هستند و نه افراد توزیع کننده محصولات در بازار . که این محصولات بعد از مونتاژ شدن در ایران ، هر فرد با توجه به سلیقه و انتخاب خود مارک هایی را انتخاب کرده و بر روی دوربین های مداربسته الصاق می کند و بدین ترتیب دوربین های مداربسته آماده فروش می شوند که در کل مشخصات این دوربین های مداربسته مشخص نیست و در ایران بسته به موقعیت و شرایط تعیین می شود .

در مقابل آن دوربین های مداربسته مناسب و با کیفیت اورجینالی نیز وجود دارند و در بازار نیز عرضه شده اند و قابل خرید می باشند . دوربین های اورجینال و اصل ، تولید کننده و کارخانه های اصیل و مشخصی دارند که قابل پیگیری نیز هستند .

این دوربین ها را می توانیم در لیست بهترین برند های دوربین مداربسته که یکی از بهترین نوع آن نیز هایک ویژن می باشد را مشاهده کنیم .
لازم به توجه است که برند های اصل نیز جنس و محصولات فیک خود را دارند و توسط اشخاص دیگر تولید می شود و به همین منظور باید به فرد و منبعی که از آن طریق محصول خود را خریداری می کنید دقت کنید .

کدام دوربین مداربسته را بخریم ؟

پیشنهاد ویژه ما به شما برند هایک ویژن می باشد اما اگر سایت محصولات را نیز در نظر دارید می توانید از بخش محصولات شرکت شاهین دید سهند دیدن کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید .

لازم به ذکر است که تیم شاهین دید سهند آماده ارائه مشاوره رایگان جهت خرید محصولاتش است . جهت کسب مشاوره لطفا با شماره های درج شده تماس بگیرید .

در این بخش به خلاصه ای از لیست محصولات هایک ویژن اشاره می کنیم :

  1. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0-I
  2. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1123G0-I
  3. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2123G0-IS
  4. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2423G0-IW
  5. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2T43G0-I5
  6. دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE16C0T-IRP
  7. دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-ITF
  8. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IPF
  9. دوربین مداربسته هایک ویژن مدلDS-2CE56H0T-IT3F
  10. دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE76D0T-ITPFS
  11. دستگاه ان وی آر 4 کانال هایک ویژن مدل DS-7104NI-Q1/M
  12. دستگاه ان وی آر 8 کانال هایک ویژن مدل DS-7108NI-Q1/M
  13. دستگاه دی وی آر 16 کانال هایک ویژن مدل DS-7116HQHI-K1
  14. دستگاه دی وی آر 4 کانال هایک ویژن مدل DS-7204HQHI-K1
  15. دستگاه دی وی آر 4 کانال هایک ویژن مدل DS-7204HUHI-K1
  16. دستگاه دی وی آر 4 کانال هایک ویژن مدل DS-7204HUHI-K1/P
  17. دستگاه دی وی آر 8 کانال هایک ویژن مدل DS-7208HQHI-K1
  18. دستگاه دی وی آر 8 کانال هایک ویژن مدل DS-7208HUHI-K2/P
  19. دستگاه دی وی آر 16 کانال هایک ویژن مدل DS-7216HQHI-K1
  20. دستگاه دی وی آر 16 کانال هایک ویژن مدل DS-7216HUHI-K2
  21. دستگاه ان وی آر 16 کانال هایک ویژن مدل DS-7616NI-Q2
  22. دستگاه ان وی آر 32 کانال هایک ویژن مدل DS-7732NI-Q4

ضمانت دوربین های مداربسته هایک ویزن :

دوربین های مداربسته هایک ویژن از سوی برند های جهانی تایید شده است و گواهی های زیادی از برند های معتبر جهانی دریافت کرده است به نحوی که شرکت های نماینده و ارائه دهنده محصولات هایک ویژن به مدت 2 سال معادل 24 ماه محصولات خود را گارانتی می کنند .
شرکت شاهین دید سهند نیز به همین منظور و با قدرت و اطمینان از سوابق و کیفیت کار خود ، علاوه بر ضمانت محصولات ، بر روی خدماتی که به مشتریان خود نیز ارائه می دهد پشتیبانی دارد و به خریداران خود به مدت 2 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *