اخبار و مقالات

تعمیر دوربین مداربسته در تبریز

تعمیر دوربین مداربسته در تبریز

تعمیر دوربین مداربسته

تعمیر دوربین مداربسته در تبریز :در این مقاله قصد داریم در کنار توضیح دوربین مداربسته و ویژگی های آن ، به مواردی نظیر نکات تعمیر دوربین مداربسته و پشتیبانی دوربین مداربسته نیز بپردازیم و مکان هایی را معرفی کنیم که با مراجعه به آنها می توانید دوربین مداربسته های خود را تعمیر کنید . در این مقاله تنها به معرفی یک نمایندگی دوربین مداربسته در تبریز می پردازیم که شرکت شاهین دید سهند نام دارد که به پاس تیم متخصص و ماهر خود می توانند بهترین تعمیرات و خدمات ممکن را در سطح استان به شما ارائه کنند .

دوربین مداربسته

دوربین مداربسته امروزه بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است به نحوی که استفاده از آن در کل دنیا هر روز رو به افزایش است . علت این حجم از افزایش مصرف و خرید دوربین مداربسته به آگاهی افراد بر می گردد که پی برده اند استفاده از دوربین مداربسه جزو نیازهای اولیه در دنیای امروزی به شمار می رود زیرا کار و هدف اصلی دوربین مداربسته تامین امنیت و نظار بر یک محل می باشد و امنیت هم جزو نیازهای اولیه انسان به شمار می رود

دوربین مداربسته در تبریز از اهمیت بسیاری برخوردار است و حتی آمار و ارقام فروشی که از نمایندگی ها و فروشگاه های دوربین مداربسته در شهر تبریز به دست رسیده است ، بیان گر این است که افراد دیگر از روش های قدیمی برای برقراری امنیت استفاده نمی کنند و پیشرو با تکنولوژی در صدد برقرار کردن امنیت خود و مکان های مورد نظرشان قدم بر می دارند .

در سایت شرکت شاهین دید سهند مقاله ای در ارتباط با دوربین مداربسته و دوربین مداربسته در تبریز آماده و منتشر شده است که می توانید با مراجعه به آن اطلاعات کثیری کسب کنید که اطلاعات آن مقالات را به صورت مختصر در این بخش نیز به صورت کوتاه اشاره می کنیم .

دوربین مداربسته در تبریز به دلیل افزایش فروش و مصرف در این شهر مطابقا با نیازهای جدیدی مواجه خواهد شد . زیرا هر وسیله ای بعد یک مدت استفاده ممکن است که با اختلالاتی مواجه شود که نیاز به تعمیر آن باشد . به همین دلیل تعمیر دوربین مداربسته در تبریز و پشتیبانی دوربین مداربسته در تبریز از موضوعات حائز اهمیت دنیای امروز می باشد .

مشکلات زیادی می تواند در راستای پیش آمدن مشکل در دوربین مداربسته ایجاد شود . یکی از این مشکلات به کارایی سیستم های امنیتی و دوربین مداربسته بر می گردد . هنگامی که در دوربین مداربسته ای که در یک محل نصب شده است اختلالی ایجاد می شود باعث می شود کارایی لازم را نداشته باشد . کارایی ها و هدف دوربین مداربسته شامل 2 مورد است :

1 – برقراری امنیت در محل     2 – نظارت در محل

در نتیجه هنگامی که این موارد به درستی کار نکنند ، قدم اول و مهم ما تعمیر دوربین مداربسته می باشد . زیرا تا زمانی که نتوان از یک وسیله کارایی ها و هدف های لازمه اش را مورد استفاده قرار داد ، دیگر به عنوان وسیله مفید شناخته نمی شود و نیازهای ما که برای آن این وسیله را تهیه کرده ایم همچنان باقی می مانند و باید چاره ای برای رفع آن در نظر بگیریم

تعمیر دوربین مداربسته در تبریز_شرکت شاهین دید سهند

برخی از اختلالاتی که می تواند در دوربین مداربسته رخ دهد و باعث خرابی و ایجاد اشکال در آن شود که نیاز به تعمیر داشته باشد ، به شرح زیر است :

  • قطع شدن تصویر دوربین مداربسته

یکی از دلایل این خرابی : خراب شدن آداپتور دوربین مداربسته

طریقه رفع این خرابی : تعویض آداپتور

  • ضبط نشدن تصاویر

یکی از دلایل این خرابی :  خراب شدن و معیوب بودن آداپتور دستگاه ضبط

طریقه رفع این خرابی : تعویض آداپتور دستگاه ضبط انکتور ها

  • سیاه شدن تصویر در دید در شب

یکی از دلایل این خرابی :  از کار افتادن و خراب شدن مادون قرمز دوربین مداربسته

طریقه رفع این خرابی : تعمیر و تعویض مادون قرمز

  • سوت کشیدن دستگاه ضبط

یکی از دلایل این خرابی :  ضبط نشدن تصاویر

طریقه رفع این خرابی : بررسی آداپتور دستگاه

  • تغییر ساعت و تاریخ دستگاه ضبط

یکی از دلایل این خرابی :  از کار افتادن باطری بک آپ

طریقه رفع این خرابی : تعویض باطری بک آپ

  • قطع نمایش تصویر در گوشی

یکی از دلایل این خرابی :  غیرفعال شدن IP استاتیک

  • تار شدن تصویر دوربین مداربسته

یکی از دلایل این خرابی : نفوذ رطوبت و ایجاد بخار بر روی شیشه دوربین

طریقه رفع این خرابی : آب بندی کردن دوربین مداربسته

  • پرش تصویر دوربین مداربسته

یکی از دلایل این خرابی :  وجود مشکل در کابل ارتباطی و یا کانکتورها

طریقه رفع این خرابی : بررسی کابل ها و کانکتور

طریقه رفع این خرابی : بررسی IP استاتیک و فعال کردن آن

تعمیر دوربین مداربسته در تبریز :

 

همانطور که در بخش بالا به مواردی اشاره شد که می توانست گزینه هایی از اختلالات دوربین مداربسته باشد ، باید گفت که رفع کردن این اشکالات و تعمیر دوربین مداربسته نیازمند تخصص و مهارت بالایی است .

این تخصص و مهارت لازم در دو جنبه می تواند کاربرد داشته باشد:

  • تشخیص درست مشکل :

این مورد جزو مهم ترین عامل در درست کردن و تعمیر یک وسیله به ویژه تعمیر دوربین مداربسته می باشد . زیرا اگر درست تشخیص داده نشود که اختلال از کجا ناشی می شود باعث می شود تعمیر درستی نیز صورت نگیرد و علاوه بر آن با دستکاری کردن سایر موارد ، مشکلات بزرگ تری نیز صورت بگیرد . در نتیجه این مورد نیز نیازمند مهارت های لازمه در افراد می باشد تا بتواند یک وسیله را تعمیر کند .

تعمیر دوربین مداربسته در تبریز

  • تعمیر درست اختلال تشخیص داده شده :

این مورد نیز در جایگاه دوم از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مهارت لازم را باید برای برطرف ساختن و تعمیر یک وسیله داشت تا به جای اینکه مشکلات بیشتر و زیاد تری آفرید ، مشکل موجود را به مهارت فراوان حل کرد .

در پی موارد ذکر شده مشخص شد که یافتن یک فرد متخصص و ماهر جهت بر طرف کردن اختلالت ایجاد شده در دوربین مداربسته خیلی نیاز به دقت دارد تا انتخاب شود و کار به آن فرد سپرده شود تا انجام گیرد . یکی از بهترین و معتبر ترین مکان هایی که می توان تعمیرات دوربین مداربسته ، خرید دوربین مداربسته ، فروش دوربین مداربسته و نصب دوربین مداربسته را به آن سپرد ، نمایندگی دوربین مداربسته هایی می باشد که در شهر مورد نظر شما قرار دارند . یکی از بهترین نمایندگی های دوربین مداربسته در تبریز شرکت شاهین دید سهند می باشد .

شرکت شاهین دید سهند ، نمایندگی دوربین مداربسته در تبریز :

شاهین دید سهند_دوربین مداربسته

در ادامه این مطلب لازم به ذکر است که پیش از تصمیم گیری برای ارائه یک کار به یک تیم باید از قبل در ارتباط با آن شرکت اطلاع و آگاهی داشت که به همین سبب نیز در این بخش به معرفی این شرکت خواهیم پرداخت :

شرکت شاهین دید سهند به عنوان نمایندگی دوربین مداربسته در تبریز و استان آذربایجان شرقی کار خود را به صورت حرفه ای از سال 1390 شروع کرده است و تا به امروز فعالیت های زیاد پر ثمری را به انجام رسانده است . این شرکت به پاس مهارت و تخصص خود در زمینه سیستم های امنیتی افتخار همکاری در پروژه های بزرگ و با بهترین های سطح استان را داشته است که می توانید لیست اسامی بخشی از این همکاری ها را در سایت این شرکت ملاحظه کنید .

این شرکت در کنار داشتن نمایندگی ، تاییدیه ها و گواهی نامه های زیادی که از موسسات معتبر دریافت کرده و به ثبت رسانده است می تواند به سادگی اثبات کند که مهارت زیاد ، کیفیت کار بالا و تمیز ، نیروی متخصص ، ماهر و مسئولیت پذیر زیادی را دارد .

شرکت شاهین دید سهند خدمات زیادی را انجام می دهد که بخشی از آن ها به شرح زیر است :

فروش دوربین مداربسته های برند هایک ویژن ، هایلوک ، تیاندی و داهوا  – نصب دوربین های مداربسته در محل – بازدید رایگان از محل جهت بررسی شرایط و نحوه نصب دوربین مداربسته –  اعطای مشاوره رایگان در تمامی زمینه های مربوط به سیستم های امنیتی در تمامی ساعات شبانه روز – پشتیبانی به مدت 2 سال از خدمات ارائه شده – پشتیبانی و گارانتی محصولات ارائه شده به مدت 2 سال – تعمیر و رفع اختلال دوربین های مداربسته در محل مورد نظر

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید .

برای دریافت pdf مقاله ی تعمیر دوربین مداربسته در تبریز کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *