اخبار و مقالات

تیاندی در تبریز

تیاندی در تبریز

تیاندی در تبریز :

در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی دیگر از برند های دوربین مداربسته بپردازیم . این برند ، مجموعه تیاندی می باشد که به عنوان تولید کننده سیستم های امنیتی به شمار می رود .  در این مقاله به سرفصل هایی نظیر معرفی مختصر برند تیاندی ، محصولات تیاندی ، دوربین مداربسته ، دوربین مداربسته تیاندی ، خرید دوربین مداربسته تیاندی ، فروش دوربین مداربسته تیاندی ، نمایندگی تیاندی در تبریز به ویژه شاهین دید سهند به عنوان نمایندگی تیاندی در تبریز خواهیم پرداخت .

معرفی برند تایندی :

تیاندی در تبریز_شرکت شاهین دید سهند

 

تایندی یک مجموعه تولید و عرضه کننده سیستم های امنیتی به ویژه دوربین های مداربسته به شمار می رود . دوربین مداربسته تیاندی یکی از دوربین های مداربسته پرفروش جهانی است که در رتبه بندی جهانی نیز جزو 10 برند برتر دنیا به شمار می رود .

برند تیاندی در سال 2004 کار خود را آغاز کرد و مجموعه تیاندی را به صورت قانونی و حقوقی به ثبت رساند . این مجموعه با هدف مسئولیت پذیری به عنوان ارائه دهنده خدمات هوشمند در سیستم های امنیتی و نظارت تصویری تاسیس شد که دفتر مرکزی و مجموعه اصلی تیاندی در کشور چین واقع شده است .

سیستم های امنیتی و نظارتی تیاندی  ، جزو برند های معتبر بین المللی به شمار می رود که در زمینه ساخت و تولید دوربین های مداربسته محصولات منحصر به فردی را تولید و عرضه کرده است و در دنیا با نام تجاری  TIANDY Technologies  شناخته می شود .

تیاندی تکنولوژی یکی از مجموعه های به نسبت جدید اما ماهری است که توانسته است در مدت زمان کوتاهی در بازار حفاظت و امنیت الکترونیکی جای پای خود را تعیین نماید و نه تنها در آسیا مانند کشور ایران ، بلکه در کشورهای خارجی نظیر اروپا ، امریکا ، کانادا و … نیز همکاری داشته باشد و پروژه های متعدد و زیادی را در دست بگیرد .

این مجموعه در حال حاضر در تلاش است تا به عنوان تکنولوژی پیشرو در جهان منتخب شود و به عوان برترین برند در زمینه سیستم های امنیتی به شمار رود و در پی این تلاش ها  رتبه 7 در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی را به خود اختصاص داده است .

این مجموعه به دلیل محصولات با کیفیت خود توانسته در بین مردم محبوبیت زیادی را کسب کند به ویژه که این برند در عین کیفیت بالا ، دارای قیمت مقرون به صرفه ای نیز می باشد .

مشتریان  برند تیاندی در بیش از 60 کشور و تقریبا 500  شهر در جهان در حال استفاده از خدمات و محصولات این برند می باشند .

یکی از موفق آمیز ترین و از جمله پروژه های مهم تیاندی می توان به فرودگاه Heathrow لندن ،  جام جهانی برزیل و … اشاره نمود . برند تیاندی با ماموریت ، هدف و چشم انداز جهانی که برای خود مقدر کرده است ، قادر است همواره راهی برای رفع نیازهای مردم پیدا کند و با انتخاب همین هدف و جهت دست یابی به آن ، تیم متخصص و ماهری را در بخش تحقیق و توسعه مجموعه خود استخدام کرده اند تا محصولات و خدمات ممتازی را با توجه به نیاز های مشتری و مصرف کنندگان ارائه دهند و سپس ایده های حاصل از تحقیقات وتوسعه خود را تولید کنند .

محصولات تیاندی :

محصولات این مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا توانسته است به پاس تلاش های وافر خود و تیم تحقیق و توسعه ای که برای این کار اختصاص داده شده است ، بهترین محصولات را مطابق نیازهای افراد جامعه ایجاد کند و به دست مردم برساند .

لازم به ذکر است که برندهای دیگر نظیر هایلوک ، هایک ویژن ، داهوا و ..  در سبد  و لیست محصولات خود ، سایر محصولات به ویژه انواع مختلف محصولات امنیتی و حفاظت الکترونیک  را نیز تولید کرده اند اما این برند تیاندی تنها تمرکز خود را به صورت یکه تاز ، بر روی دوربین مداربسته قرار داده است و دوربین مداربسته را در ردیف اول تحقیقات و توسعه خود قرار داده است و در نتیجه آن بهترین محصولات را با بهترین کیفیت تولید و در بازار عرضه کرده است .

 فروش دوربین مداربسته تیاندی به صورت شگرفی از قسمت های شرقی تا غربی کره زمین رو به افزایش بوده است و با قطعیت می توان گفت که این مجموعه تیاندی تکنولوژی ، این قسمت و بخش ها را در جهان به طور کامل در دست خود گرفته است و محصولات خود را در این مناطق به راحتی به فروش می رساند . البته لازم به ذکر است که پایین بودن نرخ خرابی و وجود مزایای رقابتی به ویژه در محصولات تیاندی از جمله مسائل مهمی به شمار می رود که در فروش این برند تاثیر بسیار زیادی گذاشته است و موجب شده است افراد زیادی در سراسر دنیا از این محصولات خریداری کنند .

مجموعه تیاندی از ابتدا بر روی محصول های IP Network  متمرکز بوده است و در این زمینه دوربین های مداربسته با کیفیتی را تولید کرده است . این محصول ها به دسته های زیر تقسیم می شوند که بر اساس این ویژگی های محصولات تیاندی تکنولوژی ، تولید و معرفی شده اند :

دوربین های مداربسته سری  H265

دوربین های مداربسته سری  STAR Light

دوربین های مداربسته سری استاندارد های جهانی

 دوربین های مداربسته سری های پروژه محور

 دوربین های مداربسته سری “PoE  ”

 دوربین های مداربسته سری استاندارد برای “Nvr  “

بر اساس این دسته بندی و ویژگی های گفته شده در بخش بالا ، 5 دسته دوربین مداربسته با ویژگی های متفاوت توسط مجموعه تیاندی تکنولوژی تولید شده است

که لیست آن به شرح زیر می باشد :

دوربین های PTZ پانوراما

دوربین های  LITE SERIES

دوربین های PROFESSIONAL

دوربین های  STARLIGHT SERIES

دوربین های  ULTRA SRIES

دوربین های PTZ پانوراما تیاندی

ویژگی های دوربین مداربسته تیاندی :

دوربین مداربسته های IP تیاندی از ویژگی هایی برخوردار می باشند که در تفاوت آنها با سایر دوربین مداربسته نقش داشته و تاثیر موثری در فروش آنها دارد . برخی از این ویژگی ها به اختصار به شرح زیر است :

قابلیت سوپر استارلایت

قابلیت  Early warning

قابلیت پانوراما

قابلیت تشخیص چهره

خرید و فروش دوربین مداربسته تیاندی :

امروزه اکثر افراد در پی تهیه بهترین سیستم ها با بهترین قابلیت ها برای مکان مورد نظر خود می باشند زیرا دوربین مداربسته محصولی است که باید با دقت و ریز بینی کافی انتخاب شود . علت این تاکید برای دقت هنگام خرید دوربین مداربسته ، به این دلیل است که وظیفه دوربین مداربسته تامین امنیت یک مکان می باشد ، حال برای تامین این امنیت ، دوربین مداربسته شروع به ضبط کردن تصاویر در محل می کند و سپس این تصاویر برای چک کردن به کار می روند تا اگر اتفاقی در محل به وقوع پیوسته باشد و نیاز به بازبینی باشد از این تصاویر استفاده شود .

حال به این دقت کنید که اگر کیفیت دوربین مداربسته ما بالا نباشد و تصاویر را خوب و درست ضبط نکند چگونه می توانیم از این دستگاه دوربین مداربسته استفاده لازم را ببریم ؟!

پس از اینکه از مرحله تایید یک سیستم امنیتی درست عبور کردیم میتوانیم به خرید آن نیز بپردازیم .

بهترین مکان برای خرید یک محصول ، نمایندگی آن محصول می باشد . چه این محصول سیستم امنیتی باشد چه سایر محصولات مورد نیاز روزمره .

نمایندگی تیاندی :

تیاندی از برندهایی است که در ابتدا زیاد شناخته شده نبود به ویژه در کشور ایران که تلاش های زیادی برای جا افتادن این برند می طلبید .

اما امروزه به عنوان یکی از برترین برند ها ، نمایندگی های زیادی در سراسر دنیا و همچنین در کشو ایران دارد و محصولات خود را به فروش می رساند . در این مقاله به نمایندگی های تیاندی در تبریز خواهیم پرداخت و سایر نمایندگی های تیاندی در ایران به عنوان موضوعات بعدی مقاله انتخاب خواهد شد .

نمایندگی تیاندی در تبریز :

تیاندی در تبریز یکی از پرفروش ترین برند های دوربین مداربسته به شمار می رود و با این حال نمایندگی های خوبی در تبریز دارد . یکی از این نمایندگی ها مجموعه شاهین دید سهند می باشد که به عنوان یکی از برترین مجموعه های سیستم های امنیتی در تبریز از سال 1394 فعالیت می کند و جایگاه بسیار خوبی در این حوزه برای خود اختصاص داده است .

این مجموعه نمایندگی های برند های معتبری از جمله هایک ویژن ، هایلوک و … را دارد که همانطور که اشاره کردیم برند دوربین مداربسته تیاندی یکی دیگر از نمایندگی های این مجموعه می باشد .

مجموعه شاهین دید سهند تمامی محصولات برند تیاندی را ارائه می دهد و آماده فروش این محصولات می باشد .

جهت اطلاع از قیمت ، ویژگی ها و مشاهده انواع محصولات تیاندی ، می توانید به بخش محصولات تیاندی در سایت شاهین دید سهند مراجعه کنید .

اگر نیاز به هر مشاوره و راهنمایی در خصوص انتخاب محصول دارید و یا حتی محصول خود را تهیه کردید و در ارتباط با آن نیاز به راهنمایی دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید . مشاوره های مجموعه شاهین دید سهند به صورت کاملا رایگان و با بهترین کیفیت و اطلاعات به روز برای شما ارائه می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *